ett rätt så blandat inlägg.

Shuuhejsan!
En helg i Gävle o mina sömnproblem är tillbaks.
Hursomhelst så ringde min historielärare upp mig o insåg att hans studieteknik inte fungerade för mig så vi kom överens om att vi skulle lägga upp det lite annorlunda för mig pågrund av min ADHD.
Skönt att det blev så, jag orkar inte att det ska bli massa strul hela tiden så ..

Såg även att min underbara hunkinna hade skrivit det här inlägget  och det känns så skönt att ha någon vid ens sida som stöttar o finns där när det känns som man själv överreagerar.
Känns så jävla hemskt när människor som man tror har älskat en o som man tror man har kunnat lita på vänder ryggen till en på det sättet o sätter igång o bryter allting som har med förtroende att göra..
Vet inte om jag ska bli förbannad eller bara gråta.
Så tack gumsi att du finns här för mig <3

Hm ska jag skriva mer då?
Jo jag har inte berättat om min twilight-kopia som går på min skola vah?
Är en kille där som är i mina ögon väldigt lik Robert Pattinson som spelar vampyren Edward Cullen.
Iallafall själva blicken. Blir helt till mig varenda gång jag ser honom haha, men vågar knappt möta hans blick:P
Det är något med den killen iaf som gör så jag dras så sjukt mycket till honom..
Aja, jag hoppas jag ser honom iskolan imorgon iallafall ;)


Hm näe nu ska jag FÖRSÖKA sova.
Godnatt på er alla sweet dreams.
Vi hörs mer imorgon..
Puss.







Kommentarer
Postat av: Tessie

Jag kommer alltid finnas här. Du blir inte av med mig. <3

2009-02-03 @ 02:36:56
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0