Verkligen inte min dag!

Idag är verkligen inte min dag!

Ämnena i skolan strular ihop sig, framförallt historian då upplägget är helt knas!
Känner mig riktigt blääh idag och blir irriterad när inget blir som jag vill vilket gör att jag inte orkar plugga fast jag borde.
Har suttit o försökt hållt på med en inlämningsuppgift på engelskan men har gått långt ifrån bra.
Mitt microsoft office har slutat gälla så måste köpa en jävla licensnyckel som kostar alldeles för mycket.

Sen så ringer telefon, ja då får man veta att en människa som man har känt i snart sju jävla år har gått runt o berättat saker som jag sagt till honom i förtroende till andra!
Jag trodde jag sjönk lågt som jag höll på ihelgen men fyfan det här tar priset!
Delar av min barndom hur jävla sjuk är du?!!
Skitsnack om MIN familj!
Vad hände med den ömsesidiga respekten att vissa saker sa vi helt enkelt inte?!!
Idiotsfittsjävel..
Usch, efter det här kan jag verkligen säga att JAG HATAR DIG!!

Jag borde berätta allt jag med, men jag låter bli.
För jag vägrar sjunka till din nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0