12/1- 09

Godmorgon på er! :)
Har precis kollat klart på nyheterna, shit vad det händer saker i världen egentligen.

AC.Milan spelade mot Roma igår, matchen slutade 2-2.
Visste att Beckham skulle börja spela för Milan men kunde knappt tro det iallafall när man såg honom på plan.
Nu måste man ju börja tycka om den idioten med haha. . ^^

Kände mig lite väl känslosam igår så skrev ett inlägg, tog bort den nu.
Att vara svag passar mig inte. Visst inget fel att gråta men ah..

Näe nu blir det frukost och sen ska jag försöka gå ut och gå. Beror på om det är som en halkbana ute eller inte.
Hörs mer senare!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; Hihi, javisst är han söt=)

2009-01-12 @ 10:25:25
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/
Postat av: Tessie

Tack så mycket!

Ja visst är det så, nån gång kommer mitt solsken med gäller bara ha tålamod och ork. Just nu finns den inte riktigt där. men ack den som ger sig! <3

2009-01-12 @ 13:51:47
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0