Bellaaa kliver in i vuxenvärlden..

Godmorgon gott folk :)
Jag börjar känna mig rätt vuxen hehe.
Klev upp halv nio trots att det är lördag.
Kikade lite på nyheterna, gjorde frukost och satt mig framför datan och läste aftonbladet haha.  :)

Nu väntar jag på att min syster ska höra av sig för vi ska åka in till Hudiksvall.
Jag tänkte köpa hantlar eller något på stadium.
Har fått ett nytt komplex och det är mina armar! :O
Haha men hellre armarna än typ längden eller något som jag inte kan göra något åt.
Få lite starkare armmuskler skulle jag då inte klaga något på :)


Ja men det leder ju till dagens fråga..
Har ni något komplex? isåfall vad?






Kommentarer
Postat av: Emma

söt blogg du har :)

2009-01-10 @ 15:31:13
URL: http://illya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0