Detta är min dag.

Hallåhallå! :)
Självklart så vaknade jag precis, att jag jämt ska sova sålänge.
Men iofs så är det inte så konstigt när jag inte somnar förän fyra-fem på morgonen.
Det är iskallt här i rummet, men jag har bara mig själv att skylla eftersom jag självklart skulle stänga av elementet. Heyhey snögubbe! :P

Idag så har jag lite saker att fixa..
Som att plocka ihop det sista till lägenheten och köra alla möbler dit.
Ringa och klaga angående den hemska städningen i lägenheten.
Iväg och storhandla hem mat samt smågrejer till lgh.
Adressändra.
och ringa och fixa bredband.
Måste försöka hinna plugga med..

Jaja nu så ska jag börja sätta igång med allt, vi hörs senare :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D

god fortsättning på det nya året :)

hoppas du hade en bra nyårsafton :)

2009-01-02 @ 22:37:34
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: yasmine har frågestund i bloggen

hej söt

har frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga till mig vore skoj, krams

2009-01-03 @ 00:45:07
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0