elbolag..

Hejhopp!
Nu sitter jag hemma hos syster och kikar efter elbolag och hemförsäkringar.
Hur ska man veta vad man ska välja? Jag hade gratis el i min gamla lägenhet så jag har verkligen noll koll när det kommer till elbolag haha.
Nu skickade en kompis ett sms att vattenfall är bra, stämmer det? Heeeeelp me :P haha ^^


Sitter o hoppas på att mitt mobila bredband kommer idag med, kan man inte ha den turen..
För skulle verkligen behöva det så jag kan plugga ihelgen.
Hittade tvättstugan igår och det var ett skämt, EN stackars gammal maskin och ett torkrum jippi!
Blir att tvätta ofta hehe ;)

Ska till skolan idag med och se till att få något gjort.
O sen så ska jag småfixa lite i lägenheten hehe. ojoj..
Jaja, det blir nog bra. :)

Förresten så lovar jag er en liten överaskning när jag börjar blogga igen..
En liten tävling.. Så håll utkik ;)

Såg förresten att jag hade blivit nominerad till veckans bloggare. :)
Inte direkt för att jag har bloggat så mycket nu men ja skulle vara kul om ni kanske röstade på mig endå? ;)

http://piffad.blogg.se/index.html  <- VOTE! :)

Nej nu ska jag fortsätta glo efter elbolag och sen ta o slå lite på säcken :P
Hörs mer sen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0