Ett snabbt morgoninlägg.

Godmorgon! :)
Har ni sovit gött ?
Det har iaf jag gjort o när väckarklockan ringde klockan sju så ville jag verkligen inte kliva upp, men det är mycket man inte vill men som man måste tyvärr.
Hoppade in i duschen så jag vaknade till liv o strax så ska jag ta o äta lite frukost innan sminket åker på o jag drar iväg till skolan. Matte 08.45..

Usch vad torr jag är på kroppen o i ansikte, blir att smörja in sig noga.
Nu ser jag på klockan att det börjar bli lite stressigt så vi hörs mer senare..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Ja precis. Förena nytta med nöje helt enkelt..

2009-01-28 @ 10:31:22
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0