hjälp!

Jag blir tokig!

Jag har ju somsagt skaffat mobiltbredband hos tre.
Kör kontantkort istället för abonemang, en läxa jag lärde mig när jag precis fyllde 18 o skaffade ett mobilabonemang och fick en telefonräkning på cirka femtusen. Inte så roligt.
men anyway.. öhm.. så var kortet fyllt för en veckas fri surf vilket bör ta slut idag, så jag tänkte kika in på sidan och se hur långt det är kvar ja då sak man regga sig vilket jag gör men jag kommer iallafall inte in! :@

Väntar tills ikväll funkar det fortfarande inte då så ringer jag dit o frågar vad felet är.

Ja då var det iallafall fredag då. .
Som vanligt ska jag inte göra ett dugg.
Smällen man får ta att bo här.
Tror det skulle vara så sjukt mycket lättare om man hade vänner här.
SÅ HALLÅ BLI MIN VÄN NÅGON!
Jag är inte så farlig som jag ser ut haha :P

Nu ska jag ta och surfa runt lite efter några snygga clothes o sen ta o gå ner till min kära tvättstuga. :P
Hörs mer senare ciao!

Kommentarer
Postat av: carina

kanske svårt å få vänner när man går ut stenhårt på internet med att bergsjö bor är inpyrda skogs tomtar typ. Man kan ju undra va du skulle hit å göra, slutar läsa din blogg nu.

2009-01-16 @ 16:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0