Hos mammi o sötaste Viktor! <3

Hej alla underbara!
Sorry för dålig uppdatering men har haft lite problem med att fylla på mitt mobila bredband.
Har fortfarande inte lyckats men nu får jag helt plötsligt surfa gratis :S
Måste ju vara något fel på tre, men inte klagar jag sålänge jag kan surfa for free haha :)

Åkte iallafall till Gävle imorse.
Var framme strax före elva och sprang in lite snabbt på glitter o köpte två nya näspiercingar.
Sprang även in lite snabbt på kappahl för att kolla om dom hade en väska som jag kikat på deras hemsida o det hade dom.. På rea dessutom så fick den rackarn för endast 49spänn. Det är ett fynd :D

Tog bussen vidare sen hem till mamma och underbara lillebror.
Möttes av en bamsekram av sötaste Viktor o sen dess har jag typ haft full rulle med honom med alla hans spel hehe :)
Har även försökt jagat efter candy candy filmerna.. O till slut lyckades jag fåtag på alla tio som skickas hem nästa vecka förhoppningsvis :)

Har myst med min lilla angel som blivit SJUKT stor. haha :)
Han är verkligen sitt namn mitt vackra lilla ängel. <3

Näe hm kommer inte på något mer just att skriva så ska dricka upp mitt te o bara chilla lite.
Hörs mer imorgon! :)
Ciao.


Mitt 49kronors fynd hehe ^^




Lilla Angel liggandes på mammi <3




Viktor goskit framför teven o spelar sims haha ^^


Kommentarer
Postat av: jane

sött blogg!!!!!!!!!

2009-01-18 @ 11:45:04
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0