Lonely..

Hur mycket jag än försöker låtsas vara glad o intala mig att jag vill att du ska hålla dig undan och försvinna ur mitt liv så vill jag att du ska vara här o hålla om mig och säga att du skiter i allt för att det är mig du älskar.
Försöker intala mig själv att det är skitsamma alla andra tusen gånger vi har försökt för den här gången kanske den här gången kommer det bli bra. Kanske den här gången så kommer jag räcka o duga..
Kanske den här gången  kommer du visa o berätta hur du känner.
Men det kommer du inte.. Efter så många år borde jag ha lärt mig det.
Man kan aldrig lära en gammal hund att sitta.
För det är lättare att gå in i ett förhållande med någon man knappt  tycker om istället för att kämpa för den man "älskar" ..


Godnatt...




Kommentarer
Postat av: Josefine

Idag startar en tävling i min blogg, som kommer att pågå fram tills den 3/2 -09. Den går ut på att se vilka kändisar som döljer sig bakom de fem olika bilderna. I potten ligger ett jättebra ihopplock på skönhetsprodukter :)



Du tävlar genom att kommentera mitt inlägg om tävlingen, med dina 5 svars alternativ och sen lägga in en länk om min tävling på din blogg.



http://sonderslagen.blogg.se/

2009-01-27 @ 11:00:10
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0