Luder,,

Fyfan va kul jag hade igår! :D
Tog bussen in till stan mötte upp Malin o vi gick o shoppade litegrann.
Jag köpte en kavaj o en klänning som jag bara blev så jävla snygg i!
Systemet o sen hem till Malin där vi gjorde oss ordning o förfestade.
Vi tog en taxi ner till Jackpot där Tessan o Marie väntade.
Jag drack några cosmos innan vi rörde oss vidare till heartan.
Vi shaajkade loss på det dancefloor o drack massa gött :D
Hände en liten obehaglig grej påväg till toaletten bara men det är inget att bry sig om..

Träffade på massa folk man inte träffat pålänge o bara för att jag o Tessan skulle ha en jävla korv med bröd så missade vi sista bussen. Men vi träffade på en gammal bekant till mig o sov hemma hos hans kompis på Brynäs..
Nicenice..
Fick skjuts hem till Tessan o nu sitter jag här hos Picky o skriver.
Är faktiskt inte ett dugg bakis o blir partaj ikväll igen . :D
Däremot så ska jag inte bry mig om en person som helt enkelt inte bryr sig så det blir att flörta runt som en tok. :P

Modeller från Estland? hahaha tillåt mig att skratta!
Horor kanske du menade, ta 7 betala för 2.
5kr för 10!..
nee usch, hatobjekt ab...
parasit jävel som tror att JAG ska sitta som något jävla fån ute i skogen o gråta över han. HELL NO!
Usch,,,, Jag har typ 2månaer att ta igen med sex, time to start now!


Lägger in bilder sen! :D
Ciao!



Kommentarer
Postat av: miahmariah

Det låter som att ni hade en kanonkväll ju.

Hur mås det idag då?

kram

2009-01-31 @ 19:16:54
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0