P-rulle..

Igår när jag var med syster o skulle träna så gick vi förbi som hade parkerat helt galet.
Jag kikar in o ser en sån där rund grej ni vet som man kan ha istället för biljett..
Jag säger det till syster "Kolla syrran, han har en sån där rund grej, vad heter de?" Började säga allt möjligt.. P-biljett, P de o P allt som finns för att tillslut gorma rakt ut på stan utan att tänka mig för.. Ne men vafan P-rulle heter de juh! P-rulle.. Han har en P-RULLE därframme Ramona..
Efter ha sagt det tre gånger så inser jag att jag säger fel, syrran garvar o jag säger att jag börjar få Migrationsverk alltså migrän.. hahaha snacka om att jag inte tänker förän jag talar.
Hursomhelst det jag menade att det var va en P-skiva.
Går inte alltid bra när man tänker ;)

O förresten så köpte syster en ny teoribok till mig.
Thankyou sizz, Du e bäst! <3

Nu ska jag göra mig ordning, fixa frulle o shit innan jag drar iväg till skolan.
Hörs då;)




Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck ~~

Haha.. Lätt att säga fel, men pinsamt när det är något sådant.

2009-01-29 @ 14:27:56
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0