study..

Ändrade planer det blir inge Gävle.
Mamma hade planerat att hon och Viktor skulle på bio och jag behöver iallafall plugga så åker dit nästa helg eller nå istället blir bäst så.
hehe däremot så kommer inte mamma får det så lätt när Viktor vaknar upp och hon säger att dom ska på bio o jag inte ska komma..
Hehe jag älskar min lillebror mest av allt på denna jord, han är mitt allt min lilla ögonsten.
Han kommer alltid vara mer som en son för mig än en lillebror för jag kommer aldrig kunna älska någon mer än honom, bara mina egna barn kommer jag kunna älska lika mycket.

Hursomhelst så får det bli pluggdag för mig istället, ska ringa till syster nu och säga att hon inte behöver skjutsa in  mig till gladahudik :P
Hörs mer senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0