Min bortskämda systerson ;D

Då var det kväll då..
Syster gick precis hon och hennes vovve Gottfrid var över, min älskade systerson hehe ^^
Jag bjöd dom just det DOM på tacos haha. ;)
Gjorde dock som jag brukar och gjorde ordning tortillas med fyllning i ugnen och dränkte dom med ost.
I just lööööve my cheese hehe ;)  Hittade någon ny tacokrydda i affären med som var supergod, blir att fortsätta med att använda, blev lixom mer än tacos typ.

Efter maten så drog jag igång "ps, jag älskar dig" har ju somsagt läst boken men syster har inte klarat av att göra det så tänkte att filmen är ju bättre än ingenting men jag hade så fel så det går att bli.. Filmen SÖG verkligen! Den var verkligen ingenting likt boken, boken är fängslande och underbar.. Man gråter, man skrattar man sörjer.. Filmen jadu... det var ett sjukt skämt nästan.. Blir så förbannad!
När hon kysste någon så stängde jag av, det blev för mycket ilska.
Nej till alla er som sett filmen men inte läst boken, se till att läs den istället den är så sjuuuukt mycket bättre, enda likheten är typ namnen.

Så ah det har väl vart våran kväll.
God mat, kass film och massa prat om allt mellan himmel och jord hehe ^^
Imorgon åker jag nog till Gävle, ska träffa min sötaste lillebror Viktor och min mamma.
Spela lite wii med Viktor och lite data maybe.. spel är ju hans grej just nu sötnöten :)
Hursomhelst så skriver jag mer imorgon, har ju somsagt mobiltbredband nu så nu har jag internet vart fan jag än är mohahahaha ;)

Puss på er alla sötisar därute! ;)


Gottfrids egna tacotallrik ;P


Kolla vad fint han äter haha, kanske bara liiiite bortskämd av mig.. :P



Och en liten video, dock väldigt mörkt men lite ser ni :P




Kan inte säga något mer än jag verkligen älskar min lilla gottepott :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket! Din gick inte av för hackor den heller. Rosa å fin!

2009-01-11 @ 01:29:37
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Postat av: emilia engberg

svar: tycker jag med:)

2009-01-11 @ 02:40:46
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0