Det är dyrt att vara fattig student.

Hallå allesammans!
Har en jobbig huvudvärk :/
Den beror nog på att mitt batteri på telen höll på att dö vid typ fyra imorse så jag vaknade till o var tvungen o gå o sätta den på laddning sen så drömde jag en massa skit som störde min sömn rätt rejält.
Jag får jämt huvudvärk om min sömn störs.

Klev iallafall upp vid åtta och provade på Yoga Morgonmeditation, vilket var grymt skönt.
lyckades inte ställa mig i alla konstiga ställningar haha men fortsätter jag med det så kommer jag nog lyckas. :)
Märkte genast förbättring sen jag och Mikkis var på ett pass.

Vid tio tog jag en promenad till skolan, hade engelska och som vanligt så blev det att sitta i klassrummet med noll koncentration. Så efter en kvart så gick jag och pratade med Ingrid som skulle kolla om det fanns någon möjlighet för mig att sitta någonannanstans under engelskalektionerna. Något som jag redan blivit lovad menmen..

Nu sitter jag hemma, planerar hur dagen ska bli.
Att städa är lite av ett måste då det börjar se hemskt ut här haha.
Sen så blir det att åka in till Hudik och pröva på ett annat gym och se hur det är.

Ska även försöka plugga lite.
Köpt skolböcker för drygt 1500:- o behöver ytterligare en bok iallafall.
hoo dyrt att studera o då är det här iallafall billigt då jag köpt böcker begagnat o så.

Näe nu så får jag ta mig i kragen och börja städa.
Hörs mer senare..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0