Bodycombat.

Hejhopp!
Idag har jag för engångskull vart duktig o pluggat :)
Först matte i skolan sen när jag kom hem satte jag igång med historia o spanska.
Spanskan kommer nog bli någorlunda lätt för mig då jag tidigare har läst det, så det mesta kommer bli repetition så. :)
Om drygt en timme så kommer syster o hämtar mig, vi ska in till Hudik.
Jag måste lämna in massa papper o har lite frågor runt det o så ska Ramona köpa nytt golv till hallen.
Sen vid 18:00 ska vi till kraftvalvet o pröva på Bodycombat! ^^
Kommer nog blir riktigt kul, har inte testat det innan men jag gillar kampsporter så det blir nog klockrent för mig ;)
Ut med lite ilska liksom! ;)

Öhhm.. Ja.. Det är väl allt för nu.
Vi hörs mer senare!
;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv, Ja verkligen, men detta är första gången jag handlar hos Bellme=)

2009-01-28 @ 18:53:22
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0