Vilken dag..

Hoo då var man hemma igen då!
Vart full rulle hela dagen typ.

Började med att jag äntligen fick tag på en sköterska angående min medicin.
Eftersom jag äter en medicin som är narkotikaklassad och centralstimulerande så ska vi träffas nästan varje vecka för att ta blodtryck o kolla att allt fungerar bra. Saken är bara den att jag ALDRIG har träffat någon av dom sen jag flyttade upp hit. Jo jag var dit engång o sa hej, dom kolla vikt o längd o blodtryck men det var i somras.
Min medicin tog slut och jag har ringt som en dåre men det var massa röda dagar osv.
Tillslut ringde den här sköterskan upp mig då efter JAG ringt o bett om det, jag missade samtalet o han lämnade in telesvar med nr, jag ringde upp men det var upptaget o idag fick jag äntligen tag på honom.
Då är han spydig o säger "Ja jag ser att du misskött medicinen o hoppat över" Jaa, det är väl lite jävla svårt o ta medicin om man inte har någon!
Då säger idioten att det finns medicin att hämta ut sen den 9e januari.
Då blev jag irriterad o sa " Jaha bra att ni har meddelat mig om det då"
Då börjar idioten igen med att jag har ringt dig o lämnat in massvis med telesvar.
Neehduu lilla gubben du har ringt EN gång o det var efter JAG ringt o tjatat.
Då var han inte lika stöddig längre..

Ah justjaa ringde tandläkaren med, jag blöder som fan i munnen hela tiden.
Så ska dit imorgon o se vad det kan vara.
585 fuckin jävla kronor för bara en undersökning sen så blir det ju mer om det är något!!

Aja..
Jag drog iaf iväg till skolan o hade svenska, sen till banken och spärrade upp min internetdosa för att sen springa till apoteket o hämta ut medicinen men då hade dom självklart inte den hemma, så syster kom o hämta mig så vi åkte in till hudik o på apoteket där hade dom den.
Hämtade massa papper som jag ska skriva på o skicka in.
Jag sprang även in på expert o köpte mig en ny liten mp3 som e orange haha.. flukkert ^^
Handlade även ett par benvärmare, ansiktscremé o shavegel.
O efter allt så drog jag o syster o åt på jambo. götti! ^^

Så lite har det hänt idag.
Nu ska jag ta och plugga lite engelska vi hörs mer senare.
Ciao!



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0