Att vara sjuk gör mig arg..

Jag hatar verkligen att vara sjuk, ligga still och bara ta det lugnt..
Det funkar helt enkelt inte för mig.
Jag blir så lätt rastlös och gör jag ingenting så blir jag tokig!
Idag har jag inte gjort ett jävla skit!
Legat o glott, druckit te och bara vart allmänt seg.
Ipren har gjort mig någorlunda mänsklig så jag ikväll har kunnat ringt Tessie och fått ur mig all frustation genom att skrika om hm precis allt?
Jag får sådan jävla ilska när jag har tråkigt och blir hyperaktiv och kan omöjligt sitta still..

Minns engång när jag var riktigt sjuk så tog en ipren kände mig någorlunda bättre, ja då skulle jag såklart till gymmet med Picky trots många protester från olika människor.
Självklart lyssnade jag inte och efter 15minuter på stepmaskinen så flög jag av och Picky var nästan tvungen att bära mig ner på stan.
Var helt död i säkert en månad.
Lyckat... eller inte..


Är inte ett dugg trött och det finns inte något att göra.
Åh vad jag saknar mina vänner!
Partaj med Tessan nästa helg iallafall, fan vad jag längtar! :D
Nu ska jag ta och sortera något haha. .
Hörs mer imorgon.
Godnatt! ;)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sofie

håller med, blir jätteirriterad när jag är sjuk :/

2009-01-22 @ 06:44:05
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0