Det borde finnas en gräns vad man får säga!

Jag skriver sällan om sport i min blogg vilket är väldigt weird då det är något som jag är sjukt intresserad av, helst fotboll.
Ligger det en tidning framme så är det sportbladet jag läser först, sån är jag!
Dock så har jag inte vart så himla insatt 2008 efter allt som hände, trogna läsare vet.
Var inte intresserad av nyheter överhuvudtaget så nu när jag börjat kolla på nyhetsmorgon och börjat läsa aftonbladet så får man lite av en chock över allt som händer, vad man kan missa saker egentligen..

Hursomhelst så läste jag om Chelsea-fansens attackramsor mot Ronaldo, alltså matchen mellan Manchester United och Chelsea.

Ronaldo var ju med om en bilolycka för ett litet tag sen.
Han krockade med ett vägräcke en tunnel och hela bilen blev totalkvaddad.

Chelsea fansen hade på matchen sjungit så vackert..

"You should have died in the tunnel, you should have died in the tunnel"

Hur lågt kan man egentligen sjunka?
Hur mycket hat ska egentligen fotboll föda?

Jag är Gnagare och hur mycket jag än skulle hata Djurgårdare tex så skulle jag ALDRIG uttrycka mig så.
Jag skulle skämmas ögonen ur mig om någon annan gjorde det.
För vad bevisar det?
Att man är en förbannat dålig förlorare full med hat och egentligen inte bryr sig ett dugg om själva fotbollen!
Det är ju pinsamt..

Men dom borde ju ha skämts ännu mer när dom gick därifrån..
Påtanke på att deras psykningar inte fungerade och Manchester United vann med 3-0.
Vilket var det bättre laget?..




Nu måste jag göra mig ordning och gå till skolan.
Skriver mer när jag kommer hem från Hudik..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0