Bob Dylan.. <3

Nu har Ramona vart hit o hämtat lilla Gotte..
Det har gått bra att haft han här, han gnällde lite i början bara men det gick över rätt fort. :)

Så nu sitter jag här ensam igen och dricker te med honung och lyssnar på underbara Bob Dylan på youtube.
Den mannen har gjort så mycket underbar musik.
Han kommer ju till Stockholm 23mars och jag funderar starkt på att köpa biljetter till konserten.
Vet dock ingen som skulle vilja följa med då jag inte vet någon av mina vänner som gillar han.
Men ah, tror jag ska köpa biljetter iallafall för det finns bara fåtal kvar, i värsta fall så får jag väl antingen gå själv eller så får jag sälja dom.

Nu ska jag ta mig en till kopp te och kika igenom historieboken..
Tror inte det blir nå fler inlägg ikväll, så godnatt på er så hörs vi imorgon! :)
Ciao!




bloglovin

Kommentarer
Postat av: CARRO

Inte jag heller, haha men såg att det fanns mot livmodercancer så varför inte :) dom är jätteduktiga där så om du söger vart du ska åka så rekomenderar de vila du ska ta.



vart planerar du att åka då?

2009-01-22 @ 21:49:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Madeleine

Svar: Tack snälla! Det gick finfint =)





Te är ju så gott!

2009-01-22 @ 23:22:29
URL: http://chocolatechic.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Älskar också Bob Dylan. Favorit är knockin on heavens door.

Sov gott.

kram

2009-01-22 @ 23:23:37
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0