yeeah..

Ja hejsan igen då:P
Hm börjar väl att nämna let´s dance, brukar ärligt inte titta på det annars men den här säsongen blir nog att följa då det är rätt så blandade människor med hehe. :)
Min favorit är klart Hasse Aro, jag menar hur skön är han inte då? haha.. ^^

Sen så kan jag säga att jag som innan vart livrädd om det här med elen, släckt lampor snabbt och så sitter med både laptopen och teven igång och kekar en riktig vitaminbomb.

Grapefruit, honungsmelon och citron.
Gött och keka på kvällen då det dämpar suget efter något annat vilket jag behöver rätt rejält om jag ska bli av med dom här extra kilona jag har lagt på mig under min sluta röka period.

Hm finns det mer att säga då?
Egentligen ingenting så det räcker så haha.
Nu blir det att titta på terminator.
Vi hörs mer imorgon :)
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hasse är min favorit med. Störtskön ju

2009-01-09 @ 23:08:10
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Jilina

Jag håller på Hasse Aro :D .

2009-01-10 @ 09:51:15
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0