Blödningar.

Hejsan!
Jag fick nästan panik när jag gick på toa imorse och märkte att jag blödde som en gris. Shit vad fan jag har precis haft mens så vad fan är det här?! tänkte jag.. Men tydligen så har mitt hypokondriska beteende minskat för jag lugnade ner mig rätt snabbt, tog en promenad med Gottfrid och började tänka på olika anledningar. Jag tog ju ett akut p-piller för snart en vecka sen så när jag kom in igen så satt jag igång datorn och googlade runt litegrann och mycket riktigt så hittade jag att man kan få efterblödningar allt från dagen efter till en vecka efter man tagit pillret. Så då kunde jag andas ut igen.
Däremot inte så trevligt att blöda där när jag ska ut ikväll men bara jag inte känner mig som en uppsvälld elefant och det inte blir överdrivet mycket så är det lugnt. :p
Haha kanske inte det intressantaste att läsa om men så här är min blogg, det skrivs allt mellan himmel och jord ;)

Aja, ikväll så ska jag somsagt ut igen med Tessan.
Efter den här helgen så blir det lugnt för mig ett bra tag framöver. Har ju druckit i flera helger i rad nu och det är verkligen inte likt mig. Men är det sommar så är det, under hösten och vintern festar jag knappt alls istället så då kan man unna sig lite extra så här på sommaren. Vädret är dock inte det finaste idag märker jag, mulet och grått... Men det är sånt man får ta om man bor här i Sverige. ;p

Ah pappa skulle höra av sig idag med, vi ska hitta på något och sen så ska han vara hundvakt till Gottfrid ihelgen. :)
Saknar ju lillskiten bara efter några minuter men ändå så är det skönt att kunna åka runt och träffa lite vänner.

Men vi får höras senare för nu ska jag sysselsätta mig med annat.
Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0