Framme i Valbo! :)

Godmorgon allesammans! :)
Jag anlände till Valbo redan igårkväll. Både jag och Ramona såg det som bäst att åka på kvällen för Gottfrids skull.
Jag skulle ju köra och som jag har sagt tidigare så är jag verkligen livrädd för 2+1 vägarna, jag avskyr dom verkligen. Hatar att köra om bilar också, helst lastbilar... Men igår måste jag fått någon liten fartdåre i mig för jag körde om varenda bil och tyckte det var galet kul! haha :p

Hursomhelst.. Lägenheten jag har fått lånat är supertrouper.
En etta på bottenvåningen med uteplats. Högt staket runt också vilket är perfekt så balkongdörren kan stå öppen och Gotte kan gå ut dit. Området verkar jättelugnt, värsta familjestället. Vilket känns tryggt, något orolig är jag bara över om Gotte skäller dom tre timmar jag måste lämna honom själv på fredagnatt när vi ska ut, vill inte att det ska bli några klagomål. Men det verkar inte så lyhört här men ska nog prata med grannarna ändå.

Vi har hittat en superfin promenadstig samt en rastplats för hundar. Kan inte bli mycket bättre tycker jag.
Jag känner mig lugn, Gottfrid fann sig på engång redan igår. Han luktade runt lite och nu verkar han känna sig hemma.
Allt känns riktigt bra, ja om man bortser från att jag inte hittar till tempo haha och att det varken finns en dammsugare eller sop här, men det ska nog gå att ordna..

Nu ska jag ta och ringa mamma och se om hon svarar.
Vi hörs mer senare! :)


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Chic blogg du har ;)

2009-07-16 @ 14:24:46
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, valfri drink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem med sponsorer från bland annat Depend. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli 10 augusti. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-16 @ 23:05:56
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0