Glassigt värre..

Det märks att jag är tillbaks i Bergsjö för jag gör knappt något om dagarna men ändå så går tiden galet snabbt.
Idag så var jag iväg till hälsocentralen och det gick väldigt bra. Det är inget fel på mig och läkaren jag träffade var riktigt bra och fick mig att känna mig lugn direkt.
Efter hälsocentralen så åkte jag iväg och handlade på ica och efter det åt jag, Ramona, Evabritt& Arne Thaimat här i Bergsjö. Galet gött det. Så synd att hon ska sälja stället bara ;(
Efter det så åkte jag hem, gick ut med Gottfrid och sen satt jag mig vid datorn och har bland annat skrivit med Ali på msn. Han är så jävla gullig! Jag saknar honom!.. Men det blir nog så att jag åker ner till Gävle nu på torsdag och då ska jag träffa honom, längtar! ^^
Jag kom även nyss hem efter att ha följt med Ramona till Gnarp för hon hade glömt sin mobil där. Jag passade då på att ta mig en sväng in på Statoil och köpte mig lite Ben&Jerrys. Muma det! :p

Nu däremot så tänkte jag ta och krypa ner i sängen och försöka sova.
Först ska jag skicka ett godnatt sms till Ali. :)
Vi hörs mer imorgon, sovgott allesammans! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0