Hälsocentralen igen..

Då ska man till hälsocentralen idag igen då! Jippi va roligt...
Locket jag har i vänstra örat har fortfarande inte släppt, så fort jag slutade äta pencillinet så fick jag ont i halsen igen och den svällde upp och inte nog med det så tror jag att jag har åkt på en urinvägsinfektion igen. 
Det är alltså infektion efter infektion..
Därför ringde jag och krävde efter en tid som jag fick kl 14.15. 
När jag kommer dit ska jag kräva en grundlig undersökning och inte att dom är klar efter fem minuter.
Jag är så jävla orolig vad det är för fel på mig, jag är ju lite av en hypokondriker och tror alltid det värsta men jag känner verkligen att det inte är något som står rätt till. Man känner ju sin egen kropp liksom. Drömde en riktigt obehaglig dröm inatt med som fick mig ännu mer orolig. . 
Jag hoppas verkligen allt går bra. 

Nu ska jag ta och kika runt lite på nätet sen så ska jag dammsuga lite här hemma innan det är dags att fara.
Vi hörs mer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0