Have you ever seen the rain?

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, Jag älskar att promenera i regnet! Det känns som problemen rinner av en. Det är underbart!

Idag ska jag somsagt till Gävle.
Kommer sakna min underbara vovve som ligger här bredvid mig i soffan men i fortsättningen ska jag försöka ta med mig honom. Han får helt enkelt lära sig att åka tåg och förhoppningsvis kommer det gå bra. Skulle han skälla så får han skälla helt enkelt, och skulle någon säga till mig så skulle jag flippa påtanke på alla jävla skrikiga ungar det finns på tåget jämt och ständigt.

Nu ska jag ta mig ett varmt, skönt och avkopplande bad. Sen så ska jag göra mig ordning och ringa Ramona för att meddela att min buss går klockan 14.30.
Vi hörs mer senare!




Kommentarer
Postat av: linda.

Hoppas du får en fin fredagkväll! :)

2009-07-10 @ 20:34:41
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0