Im home bitches! ;)

Nu är jag hemma!
Istället för att hoppa av tåget i Hudiksvall som jag brukar göra så åkte jag vidare till Gnarp där min syster och min underbara vovve som jag saknat så efter väntade. Efter lite gos så hoppade vi in i bilen och JAG körde hemåt.
Svängde in hos syster och hämtade mat åt Gottfrid innan vi åkte hem till mig och nu sitter jag här.

Det verkar vara något konstigt med min tele eller nå för jag har skickat sms till Ramona, Ali och Tessan och inget av dom har kommit fram. Riktigt weird! ;s
Jag saknar redan Ali så jag hade velat åtminstone säga godnatt till honom men vill inte ringa nu om han har gått o lagt sig, han var väldigt trött tidigare idag när vi pratade så jag får helt enkelt vänta tills imorgon.

Jag ska väl försöka sova jag med, men först så tänkte jag bjuda på några bilder från ihelgen.
Enjoy! :)








Kommentarer
Postat av: Pilstyrarna

Nu är det väl ändå riktig svensk sommar ute med regn och allt! Eller vad säger ni folket?

2009-07-06 @ 11:30:20
URL: http://pilstyrarna.blogg.se/
Postat av: eva

Vilka härligt somriga foton:). De e en sådan underbart härligt känsla när man fått det positiva svaret och sedan när magen växer undan för undan och de första sparkarna då blir man bara så LYCKLIG

2009-07-06 @ 12:09:29
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0