måndag 13 juli 2009.

Hejsan alla gullungar! ^^
Min morgon har inte varit den bästa, jag var lite osäker på hur det var mellan mig och Ali för vi små tjafsade lite igår. Jag fick känslan av att han har ett starkt kontrollbehov och det går inte att ha om man ska vara tillsammans med mig. Killar har försökt att kontrollera mig men det går inte. Jag är som en oslipad diamant och det trivs jag med! ;)
Han ringde mig däremot idag och vi pratade ut så nu sitter jag här och är lycklig igen! :)

Idag så fick jag mens också. Intressant vah? ;p
Jag känner att jag snart kommer få en jävla mensvärk men tur nog så har jag ipren hemma.
Riktigt bra att den kom idag för då hinner den typ försvinna tills jag ska ut med Tessan på fredag! :D
Jag avskyr att gå ut och festa när jag har mens... Känner mig som en uppsvälld elefant på dansgolvet. :p

Nu har jag inget mer att skriva om förtillfället, bjuder på lite pics från helgen istället..
Enjoy! ;)


Fan vad jag är bra! Som lyckas låna Tessans studentmössa och se galet fuckad ut. mohahahaaa... ^^


J.Lo? Nej Det är Teesssaaaaan! :D


Fashion against AIDS linne har jag på mig sörrni, Have sex, be safe! ;)

Kommentarer
Postat av: J

haha you think? :-P

Riktigt konstig människa som tror att något sånt är möjligt :-P



Du.. vore de helt fel av mig att fråga din längd och vikt?



Tycker du har en skitläcker kropp.. :-)

2009-07-13 @ 17:37:46
URL: http://rocknerd.blogg.se/
Postat av: Majimo

Vill du ha chansen att bli utnämnd till Veckans Blogg? Ta en titt på mitt senaste inlägg!

2009-07-13 @ 18:41:15
URL: http://majimo.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

hatar hennes stil, men musiken gillar jag. :)

2009-07-13 @ 19:52:36
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0