Nervös.

Vet ni vad?
Det är lite mer än en månad kvar tills jag ska på konsultation i Stockholm och om den går bra vilket jag hoppas så är de bara lite mer än två månader tills jag ska operera mig. Alltså jag är så galet nervös redan nu så vad kommer jag då inte vara dagen innan själva operationen? Lugnande? JA TACK! :p
Det känns så overkligt att jag äntligen ska få göra något som jag har velat göra sålänge jag kan minnas, något som kommer få mig att må så galet mycket bättre, som kommer ge mig en helt ny självkänsla och ett helt nytt självförtroende. Jag kommer faktiskt inte tro det förän jag ligger där på operationsbordet och blir nedsövd och knappt då kommer jag tro det.
Jag hoppas bara att allt går bra och att ni håller tummarna för mig! :)

Nog om det..
Idag är det alltså tisdag och jag befinner mig fortfarande i Valbo men har ingen aning om vad jag ska göra.
Pappa ringde igår och sa att han skulle höra av sig idag men ännu har jag inte hört något. Han kan iofs ha ringt och det har varit upptaget då jag har pratat mycket i telefonen nu på förmiddagen.

Nu tänkte jag ta och städa undan lite här iaf, jag fick ju låna en dammsugare av Mikkis kompis och man vet aldrig när hon vill ha tillbaks den så det är lika bra att passa på medans den finns här. :p
Vi hörs senare!
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anna

AAAAAA-I-KÅÅÅÅÅÅ??!! Hehe!

2009-07-21 @ 19:09:41
URL: http://miranna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0