Övningskört.

Hejsan alla!
Jag har precis varit ute och övningskört med syster. Jag körde in till Hudik och körde lite stadstrafik. Det gick väldigt bra faktiskt, och det var riktigt roligt! :) Jag är så glad att jag inte längre är lika rädd som jag var tidigare och att jag och Ramona respekterar varandra mer. Jag gjorde en deal med systeryster också att jag kör till Gävle på torsdag. Då får jag träna lite långkörning på denna hemska 2+1 väg som jag avskyr och är livrädd för och jag slipper ta Gottfrid och all packning på tåget. Perfekt! ^^

Ali har knappt hört av sig idag och nu när jag skickade ett godnatt sms så blev det inte ens levererat så hans tele är av. Allt känns bara så galet weird just nu, behöver inte riktigt berätta mer än så.. Jag får helt enkelt vänta och se hur helgen blir.
Nu ska jag iaf sova, godnatt på er!
Vi hörs mer imorgon. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0