Respekt.

Om ni hann läsa mitt tidigare inlägg jag skrev om rasism så ser ni kanske att jag tog bort det.
Jag tog bort det av respekt för dig. Jag älskar dig men när du vräker ur dig sådana saker och sen ber om ursäkt utan att mena det så börjar jag fundera om du verkligen älskar mig, för respekterar mig verkar du iaf inte göra.
Varför måste allt vara så svart och vitt för dig? Varför kan du inte se färgerna däremellan.. För min skull...
Jag ber dig inte att ändra åsikter men jag ber dig att inte slänga ur dig sådana respektlösa och onödiga kommentarer till mig.
Vill du verkligen hellre se mig med en vit kille som behandlar mig som skit och slår mig en att hellre se mig med en kille med invandrarbakrund som behandlar mig bra? ...

Jag hoppas du läser det här och tänker efter, för du sårar mig otroligt mycket ska du veta..


Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0