Så roligt! ^^

Hejhopps!
Jag sitter alldeles seg hemma hos Tessan, har precis ätit pizza och jag ska alldeles strax lägga mig ner och sova två timmar innan jag gör mig ordning och åker hem och tittar på film hemma hos en supermysig kille jag träffade på krogen igår! :)
Jag sov hos honom igår och sen skjutsade han hit mig till Tessan runt tolv tiden innan han åkte iväg och jobbade. Han är bara så jävla söt! ^^
Kvällen var riktigt rolig, perfekt utgång även om jag ramlade rakt på arslet på dansgolvet efter att ha varit på Heartan i knappt 10 minuter haha... Blev så snuskigt full först tur nog så hade jag lite självkontroll och slutade dricka rätt tidigt.

Aja det var lite update.
Vi hörs mer när vi hörs! :)
Ciao!
/B

Kommentarer
Postat av: Ida

sv. åh jag längtar också efter new moon, men det känns som om det är så sjukt långt kvar :(

2009-07-05 @ 00:43:30
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0