tisdag.

Hejsan!
Jag vet att jag har blivit rätt dålig på att skriva här i bloggen, men det är sommar och jag har noll inspiration om vad jag ska skriva om så ni får ta några veckor av kass uppdatering.
Jag skriver nu i alla fall. ;)

Hm idag har jag inte gjort så mycket.
Promenixat med Gottfrid som vanligt, tittat på sista Omen filmen och så har jag städat undan lite smått här.
Jag och grannen gick iväg till hundgården så hennes grand danois tik och Gottfrid kunde leka med varandra.
Gottfrid ligger nu helt slut här på golvet, jag tror han har gått och kärat ner sig. haha ;) Det är ju inte direkt varje dag han träffar en hund som är större en vad han själv är och det är verkligen inte varje dag han träffar sig en sån fin tik ;)

Resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Malin skickade ett sms igår om att vi skulle ta en fika idag men jag har försökt ringt men inte fått något svar så det blir nog inte av.
Imorgon blir det i alla fall att fara ner på stan på sommarkväll med Tessan och se Alcazar och på lördag blir det Stockholm. Gå på Grönan och Skansen, det ska bli riktigt kul! :)
På söndag åker vi nog hem, börjar längta efter Hälsingland nu, vi har ju trots allt varit här i snart två veckor och jag har lite saker att ordna innan skolan börjar och innan operationen.

Näe nu ska jag ringa mamma och kika hur det gick för Viktor på hälsocentralen.
Vi hörs mer senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0