Födelsedagen redan planerad.

Hallu! ;)
Har ni sovit gott och har ni fint väder?
Här i Bergsjö skiner iaf solen vilket är härligt. Jag är dock inte ett dugg sugen på att lägga mig ute på altan och sola.. Det blir för rastlöst för mig plus att jag verkligen behöver städa här hemma innan jag åker iväg imorgon.
Något jag också måste göra är att skriva under lite papper och skicka in som jag helt har glömt bort, lika bra att ta och göra det så fort jag har skrivit klart det här inlägget och ätit ägget jag håller på att koka.

Igår satt jag och Tessan och började planera min födelsedag.
Jag fyller visserligen inte år förens november men det är roligt att planera ändå. :p
Vi har tänkt ta och åka till Stockholm och bo på Sheraton i tre nätter, det femstjärniga hotellet vi bodde på sist och blev förälskade i. Komma dit på torsdagen då jag fyller år och åka hem igen på söndagen.
Testa på utelivet på blandannat Stureplan, spabehandlingar, god mat och en jävla massa shopping! :)
Det låter som ett perfekt sätt att både "inviga" nya kroppen och börja livet som 21åring! ;)

Innan jag fyller år så har jag ju lite inplanerat också.
Nu på fredag ska jag ut med Tessan på Heartan.
Den 1 eller 8 augusti ska jag, Tessan och hennes kompis Marco till Stockholm. Gå på grönan, skansen och museum.
Jag och Ramona hade planerat att åka till kolmården men jag vet inte riktigt hur det blir.
Partaj med Tessan efter hon fyllt år i slutet av augusti.
Sen så har jag ju konsultationen den 31 augusti och går den bra operation den 30 september. Det är nog de jag längtar efter mest faktiskt! :p och efter den så lär det ju bli rätt lugnt tills jag fyller år då jag måste återhämta mig och läka.
Sen så ska jag ju göra lite saker som att börja skolan igen och kirra det finemang plus ta körkortet.
Eh allt kommer bli great känns det som, riktigt jävla great! :D

Nu blir det att sysselsätta sig med annat.
Äta frulle och kolla igenom lite bloggar.
Vi hörs mer senare! :)



Kommentarer
Postat av: Linda.

Hej :)

hoppas du får en bra dag!

2009-07-15 @ 11:13:53
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0