En kväll som erbjöd allt..

Hejhej!
Jadu dagen igår...
Pappa kom över vid tolv, vi pratade lite och åkte iväg och handlade sen tog han min älskade lilla Gotte och åkte hem till honom. Han ska ha honom tills imorgon och jag saknar han så otroligt mycket redan.
Efter det så åkte jag och mamma iväg och sola och sen släppte hon av mig på köpis där jag mötte upp Tessan.
Vi gick runt och kikade lite. Jag lämnade tillbaks en klänning jag köpt och köpte istället ett assnyggt linne inne på bikbok. Efter det så blev det coop och systemet innan vi tog en taxi hem hit.
Hon var redan fixad och klar jag däremot var inte det så vi åt, sen hoppade jag in i duschen och gjorde mig ordning.
Sen var det dags att börja festa vilket kändes lite stressigt för mig. Jag halsade i mig några cube och kände påengång att den här fyllan inte skulle bli den bästa och att det fanns stora risker för snefylla då jag tagit min medicin så pass sent på dygnet. Chansade iaf och gick ut på heartan och det borde jag inte ha gjort.
Ibörjan gick allt bra, jag flippade till techno musik vilket typ ALDRIG händer, jag hatar sånt men nu såg det ut som jag var riktigt hög på E alltså för fuck vad jag levde ut, killar kom fram och sa det, "fyfan va du dansar BRA!" ja man tackar. Skönt när man får lite beröm när man kan shaajka sina hips ;p
Ja sen ballade det ur iaf, Tessan började försvinna, jag började få grymma magsmärtor och självklart skulle jag ringa Ali som inte svarade och skicka sms som han inte heller svarade på. Magsmärtorna blev värre och även började alla känslor bli för mycket. Nu stog det rätt klart att jag åkt på en rejäl snefylla som jag hade misstänkt att jag skulle göra.
Gick ut från Heartan kl halv ett och tog bussen hem till Valbo 00.50. Åt nachos med vitlöksdipp tydligen för det låg vid sängen haha.
Vaknade upp och ringde någon jag alltid kan prata med när det gäller och snart ska jag ut till Köpis och kika runt lite.

Ahjustja hade fått ett sms av Ali halv fyra inatt med, vad gör du stog det. Jag måste seriöst samla mig själv och inse att människor som han är inte bra för mig. Det fick "M" mig att förstå. Shit vilka gulliga saker han skrev till mig, saker jag inte trodde någon kunde säga. Tack!

Näe nu ska sminket på och kläder sen så blir det somsagt en promenix till köpis.
Det ösregnade här tidigare men nu har det visst slutat och hoppas det inte börjar igen för det är trots allt en liten bit att gå.
Vi hörs mer senare.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: linda- ett skratt förlänger livet!

Fin header :)

2009-07-25 @ 16:22:28
URL: http://liindhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0