Helgen! :)

Hejsan!
Det blev inget bloggande igår men ska försöka ta igen det idag istället.
Ska börja med att berätta lite om fredagen som verkligen ägde!
Jag har sån jävla bussfobi nu efter jag har blivit bortskämd och få skjuts överallt, därför erbjöd sig snälla Petter att skjutsa mig till Tessan vilket han även gjorde. Supersnällt gjort! :)
Väl hemma hos Tessan så började vi förfesta jag blev riktigt härligt fuller och vi drog vidare till Heartbreak där vi ägde stället totalt! Vi var in the spotlight medans alla andra bara var åskadare. ;p
Jag följde med Tessan ut för att hon skulle röka och då ser jag hur min kille står där med sin brorsa jag blev överlycklig då jag inte sett honom på en vecka och sprang emot honom och där stog vi och bara såg allmänt kära ut. :p Började dock små bråka, jag pekade fuck you till honom inför hans familj och vänner och gick därifrån. Respektlöst? Ja... Men med hans kontrollbehov så förtjänade han det just då :p Jag gick in på Heartan igen och dansade, hittade dock inte Tessan och sen så började alldeles för många kladda på mig så då gick jag ut igen men då hade Ali redan åkt. Jag ringer honom och han ska komma och möta mig vid bingon så jag stannar där. Då kommer någon snubbe från Holland och frågar om jag kan prata engelska så vi pratar på och han är supertrevlig helt plötsligt ser jag Ali komma med värsta hatet i blicken . oh no tänkte jag och sa bye bye och gick emot honom... Då var han påväg fram till den snubben iaf för att slå på honom. Eftersom jag hade låtit ledsen när jag ringde så trodde han att han hade gjort något emot mig. Lite väl överbeskyddande kanske eftersom jag kan ta hant om mig själv men tanken var gullig. Kom då tänka på den där gången mitt ex och hans kompis stog och tittade på när en äldre man sa de diverse grejerna till mig och tog tag mig i armen, det hade nog Ali aldrig tillåtit.
Hursomhelst så skjutsade hans bror hem oss i hans galna snygga bil till Valbo och Ali sov över hos mig. Natten är censur men ni kan nog räkna ut det själv.
Skönaste kommentaren för fredagen var "Snälla Bella jag orkar inte mer" haha,... Ibland är jag ett monster! ;)

Lördagen visade mig att har man sådär roligt dagen innan så måste man må riktigt skit dagen efter.
Bakis.se var jag sörrni.. Men med en ipren och massvis med vatten och juice var jag fit for fight, eller ah nästan iaf.
Var galet trött eftersom jag inte sovit något typ och jag hade lovat att åka in till stan för att träffa Ellen, hennes pojkvän och deras nyfödda lilla bebis Ewelina. Har man lovat något så ska det hållas så jag åkte in. Träffade Tessan först, fick min väska jag glömt hos henne och vi gick lite snabbt på systemet.
Satt oss sen på stan och softade tills hon tog bussen hem och lilla söta familjen kom.
Jag måste säga såhär... Jag resonerar att alla barn är söta på sitt sätt, det finns inga fula barn. men det finns söta barn och så finns det extremt söta barn! Ewelina är sådär söt så att man bara ville ta barnvagnen (Vilket jag gjorde) och kidnappa henne. (Vilket jag tyvärr inte lyckades med) Den där lilla flickan kommer jag försvara till tusen kan jag lova. Jag och Ellen har känt varandra sen vi var fem år att se henne som mamma var en helt galen känsla. O jag kan säga så mycket som såhär är det någon som kommer lyckas som föräldrar så är det Ellen och Robban. Grattis till eran fantastiska dotter! <3

När jag även är inne på att beröma söta barn så måste jag påpeka att i onsdags innan jag åkte så var jag och syster hemma hos hennes kompis Sandra. Hon är en liten grabb på 11 månader som heter Simon och han är seriöst den sötaste pojke jag någonsin har sett. (Ja då bortser jag ifrån familjens smågrabbar som lillebror och systersöner.)
Simon är vad jag skulle kalla ett perfekt barn. Han hade dom vackraste ögonen, hela han var otroligt vacker, han var lugn men ändå lite småbusig, han åt hur bra somhelst, inget skrik o sånt.. Han är perfekt.
Jag brukar alltid känna mig illa till mods när jag åker till någon som Ramona känner men där ville jag bara stanna.
Blir så glad att min syster faktiskt har bra vänner också, som finns där och inte bara kan höra av sig när det passar.

Ja iaf efter jag träffat Ellen Robban och vackra Ewelina så åkte jag hem till Tessan.
Jag var där framtills 23.00 då jag tog bussen hem mot Valbo och var grymt nära på att somna.
Lyckades dock hålla mig vaken men när jag kom hem runt 12 så somnade jag rakt av. Vaknade upp halv fyra över att Ali ringer, han frågade om han fick sova hos mig och klart så fick han det. Han kom nästan påengång och vi la oss och sov direkt. Älskar att sova med honom. Jag känner mig så trygg då.
Han åkte alldeles nyss iväg och jobbade och nu väntar jag på att Mikkis ska komma. :)
Pappa hade ju Gotte en natt till och han skulle komma över med honom snart också. :)

Näe nu blev det ett galet långt inlägg, hoppas ni orkar läsa det och att ni haft en "supertrouper" helg. haha ;)
Vi hörs mer senare! :)



Bild ifrån i fredags innan utgång. I fuckin love myself and who can blame me? ;)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0