Nej till dig!

Hejsan!
Jag har massor jag vill skriva, massa saker som rör sig i mitt huvud men jag har ingen aning hur jag ska få ner dom tankarna i ord, hur jag ska formulera mig för att ni ska kunna förstå, för helt ärligt så har jag svårt att förstå allt som snurrar runt själv.

Min "kille" som alltid annars svarar direkt på mina sms och när jag ringer beslöt att inte göra det igår. Först kände jag mig bara totalt dissad men sen ett samtal och sex sms senare så började jag bli jävligt orolig och började fundera om något kunde ha hänt. Jag skickade därför ett sjunde sms och skrev typ "Snälla kan du skicka något till mig så jag vet att du mår bra, jag blir fett orolig" Det är ett sms som till och med mitt ex skulle vara snäll och smart nog att svara på då alla som känner mig vet vilken jävla panik jag får och alltid föreställer mig det värsta. Men min "kille" känner mig tydligen inte då jag inte fick ett svar tillbaks. Mamma var här och såg hur orolig jag vart, hon testade att ringa från sin mobil inget svar då heller och då började jag verkligen bli orolig. Vi tog då bilen in till Gävle och kikade runt men såg varken han eller hans bil. Tessan fixade då fram numret till hans kompis och skrev ett sms och frågade om han visste vart han var då jag var galet orolig. Hon fick ett sms tillbaks där det stog typ "Han är med mig på stan hahahaha".
DISSAD till tusen kände jag mig, inte nog att han är ledig från jobbet vilket han aldrig är, utan han ger fan totalt att höra av sig till mig.
Alltså jag skämdes som fan, JAG skämdes för hans beteende för hans jävla sätt.
Sånt där skit tar jag bara inte, inte när folk bara dissar av mig rakt av och gör mig orolig. Fuck heller..
Jag raderade därför hans nr, jag brukar vilja ha en förklaring men jag orkar inte. Jag skiter i, ingen mer energi, jag har slösat nog med sånt på idioter,  nu får det vara nog!

När jag kom hem iaf så ringde jag Tessan och vi hade ett långt samtal. Hon är alltid lika stöttande.
Undertiden vi pratar så får jag ett sms halv ett ifrån honom där det står "Vad gör du"
Jag skiter totalt att svara och tio minuter senare så får jag ytterligare ett "Hej vad gör du" men ger fan att svara på det också. Somsagt man behandlar inte mig sådär, helst inte så min mamma ser det. Jag tar inget skit, jag har seriöst ALDRIG varit så snäll mot en kille som jag varit emot honom.

Jag hoppas han fattar att jag inte vill ha något med han att göra så han slutar höra av sig för jag tänker inte ens ta en disskussion med honom, tänker vara exakt lika off som han och andra idioter jag träffat.

O till er som säger jag inte kan ha ett förhållande, näe jag kan väl tydligen inte ha det. Då jag avskyr människor som är respektlösa och ljuger och är det vad ett förhållande går ut på så vill jag inte ha något med det att göra överhuvudtaget.
Då kan jag lika gärna bara träffa någon att ha sex med utan några somhelst känslor, så jävla mycket enklare och bättre.
Sen om det någon dag är någon som ständigt kan behandla mig med respekt, och ge mig kärlek och uppskattning hela tiden ja då kan jag överväga ett förhållande. Men dom idioter jag har träffat hittills är det bye bye till. Jag vill ha allt, annars får det vara!





Kommentarer
Postat av: Tessie

Vilken jävla idiot. Sånt skit är det bara slänga bort..

2009-07-23 @ 12:09:24
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0