Vad är nöjet med att förstöra för andra?

Det är mycket jag kan störa mig på, allt från den enklaste grejen som människor som inte gör rent efter sig i tvättstugan till alla orättvisor som finns i världen.
Det jag stör mig på idag är inte den ostädade tvättstugan utan idag så är det alla människor (IDIOTER) som har som någon sjuk hobby att kasta sönder glasflaskor på vägarna!
Jag blir så galet irriterad över detta så jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Tidigare idag när jag och Gottfrid tog morgon promenaden så undvek vi glaset som vanligt vid busshållsplatsen och gick sedan vidare efter våran väg vi brukar gå. Då går vi rakt in i massa glas igen och här var det så galet mycket. Tur nog så fick inte Gottfrid något i tassarna för då hade jag flippat mer än vad jag gjorde!

Vad har folk för nöje till att kasta glas egentligen?
Samma sak är det vad har folk för nöje att slå sönder busskurer?!
Det kostar bara en jävla massa pengar. Pengar som kunde läggas på något betydligt bättre.
Jag förstår mig verkligen inte på det då vandalism verkligen aldrig har varit min grej så kan någon därute berätta för mig vad är det för nöje med att kasta och slå sönder saker medvetet som du vet kan och troligtvis kommer skada en annan människa eller ett annat djur.
Skulle du tycka att det var roligt om jag gick och krossade glas och kastade in i ditt rum så du klev på det på morgonen? Ne trodde väl inte det..
Skaffa er en annan hobby, och om glas faschinerar er så mycket bli glasblåsare eller börja samla på glasfigurer!



En kille som inte gillar att få glas i tassarna!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Åh tack, vad snällt.=)



Håller verkligen med dig. Folk som håller på så där borde verligen hitta något mer konstruktivt att göra än att förstöra för alla och kosta samhället en massa pengar!



Allt bra med dig idag annars?

2009-07-14 @ 13:16:02
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anja

SV; okej :) strawberry cheesecake verkar inte så god.

2009-07-14 @ 15:12:30
URL: http://anjaslillablogg.full.nu
Postat av: Tessie

Ja du, man blir bara så förbannat jävla irriterad att folk fan inte kan bete sig. Det är som jag skrev där med att barn ska inte ha barn!! det är ju bara så.



Jag förstår dig att du blir less på idioter som inte har nå liv och måste vanalisera, fan man vågar ju inte gå barfota på sin egen gård ens. Helt sjulk!

Hoppas du och Gotte gos har de fin fint!!

2009-07-14 @ 15:45:47
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Petra

Håller helt med! Saknar dej gumman! Och du!, va med och tävla i min blogg! :D Puss&Kram Vackra Bella.

2009-07-14 @ 23:50:11
URL: http://petradaztar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0