0933

Godmorgon!
Alltså jag är yr, jag kan inte minnas om jag har tagit min medicin idag eller inte, jag tror jag inte har gjort det men är inte säker så då kan jag inte chansa för det skulle innebära en jävla överdos om jag har tagit den.
Haha vilka problem jag har men men det märks väl under dagen om jag flippar eller inte.. ;P

Idag är det en ny dag, en ny vecka och en ny månad på en o samma gång..
o när jag var ute på en promenix med Gottfrid tidigare imorse så såg jag hur fyra getingar åkt in i getingfällan som syster kom hit med åt mig. Yes den funkar! ^^

Det var lite fakta såhär på morgonen haha, nu ska jag ta o dammsuga o plocka undan lite smått o sen tror jag faktiskt jag ska köra ett pass pilates var ett tag sen nu.
Vi hörs senare! :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Vad härligt med pilates :) Ha en fin dag!

2009-06-01 @ 10:40:41
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Maja.

vilken härlig header du hade, gjort den själv? photoshop?:)

2009-06-01 @ 21:00:02
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0