Åh jaaaaaa!!!! :D

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH GLÄDJE!!!
Jag pratade alldeles precis klart med Akademikliniken, en hur trevlig kvinna somhelst som svarade på alla mina frågor och fick ett helt otroligt bra första intryck.
Jag bokade konsultation till läkare direkt så den 31 augusti kl 14.00 så åker jag ner till Stockholm för att träffa doktor Jonas Röjdmark.
Jag har även bokat in operationstid den 30 september, så känner jag mig lika bra bemött av honom ch personkemin stämmer så kommer jag även operera mig den dagen. Förstå vad helt jävla underbart!
Ååååååh vad jag längtar, jag är så helt galet lycklig just nu! :D

Det blir Gävle idag iaf...
Vi åker väl snart så vi hörs mer ikväll! :)

/ En superlycklig Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0