Dagens planer; Plugg+ städ..

Gomorgon! :)
Vädret är riktigt skönt idag, inte för varmt men solen skiner samtidigt som det är svalkande vindar. Perfekt promenad väder! I love it!

Dagens planer är att så fort jag skrivit klart det här inlägget och kikat runt lite på andras bloggar så ska jag städa undan här lite snabbt. Dammsuga, diska och plocka lite.
Efter det så ska jag sätta mig här igen och försöka skriva klart om Jean Racine så jag kan hålla mitt föredrag. Skjuter jag upp det en dag till så tappar nog min svenska lärare hoppet på mig totalt. Det skulle i alla fall jag ha göra. Så den ska bli klar idag! Bra eller inte men den får duga som den blir. Bara jag får ett betyg i kursen så kan jag säkert prata med Magnus (min lärare) om hur jag kan göra för att plugga upp det betyget ännu högre nästa termin. Jag har ju somsagt ingen brådska nu när den ekonomiska biten är fixad.

Nåväl det är väl lika bra att sätta igång med allting..
Jag börjar med att köra en bloggkoll somsagt. ;)
Vi hörs senare, ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Maja.

Har du varit där mycket?:) Denna gång var vi där i en månad, åkte runt lite överallt, new york, new jersey, san diego, san francisco, los angeles o så:)

2009-06-03 @ 11:58:20
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0