Du gamla du fria...

Idag är det Sveriges nationaldag.. O precis nu när jag skrev det så tittade solen fram. :p
Jag vet inte om jag tycker den här dagen är så speciell, det är ju inte direkt som i USA eller Norge när det blir en riktig fest av allt. Jag har inte ens en svenskflagga.

Hittills idag så har jag hunnit varit ut på promenix med Gotte o plockat en fästing som kröp runt på honom o mördade den med bara fingrarna, vem sa ni var en diva? ;)
Kom in dammsög, diskade och gjorde frukost.. Jag är beroende av frukost!
Nu sitter jag här och undrar vad denna lördag kommer att erbjuda.
Jag skulle visserligen kunna sy klart klänningen jag började med igår eller plugga men jag skulle så gärna vilja komma bort härifrån en stund. Blir så tråkigt att bara sitta här.
Jag ska nog ta och ringa Ramona o kolla vad hon hade tänkt göra idag.

Hoppas ni får en fin dag iaf! :)
Vi hörs mer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0