En rastlös sommar?

Godmorgon!
Jag somnade runt tre/halv fyra inatt men ändå så var jag uppe innan klockan slog nio.
När jag gick ut så möttes jag av att solen hade tittat fram, äntligen! ^^
Visst det blåser fortfarande och är inte direkt varmt men att solen är framme ger verkligen humöret en kick! :)

Idag har jag dock ingen aning om vad jag ska göra.
Jag städade och tvättade ju igår så det finns inte så mycket att göra här hemma.
Det är ju sommarlov så har ju inge skola heller, skulle egentligen kunna gå dit och göra ett prov jag har kvar men har inte pluggat något till det och jag känner att jag gör det sen när skolan börjar istället.
Så vad ska jag göra? Inte bara idag utan under hela sommarlovet.
Jag var ju så smart så jag inte sökte något sommarjobb, nu ångrar jag det starkt. Hade varit skönt att ha något att göra.
Jag blir rastlös att bara gå runt såhär, även om det inte var många timmar i skolan varje dag så var det iaf en tid då jag fick träffa andra människor och gjorde något vilket var väldigt viktigt när jag inte känner någon här.
Eh vi får se vad som händer helt enkelt, något roligt måste ju ske hoppas jag ;p

Nu däremot ska jag kika runt på annat.
Vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0