Filmkväll med syster.

Hejhopps!
Jag kom hem för bara några minuter sen, har varit hos syster o haft filmkväll o frossat godis/popcorn.
Vi har sett bröllopsduellen som var helt okej och Benjamin Buttons otroliga liv som var helt fantastisk! Den filmen är så jävla välgjord och man märker att dom tänkt på varenda detalj. Jag som vanligtvis inte är något fan av Brad Pitt tycker han gör ett helt fantastiskt jobb och jag kan inte tänka mig någon annan för den rollen.
Hela filmen var otrolig med så mycket känslor. Sorg men ändå hopp, allt är möjligt.. Till alla er som inte har sett den rekommenderar jag er verkligen att se den!
Såg ju även Changeling häromdan och fy vilken obehaglig film! Vilka känslor jag kände o jag var så arg. Slutet var verkligen inte som jag tänkt mig men filmen var jävligt bra, så stark.. Den rekommenderas också.

Näe nu ska jag sova..
Vi hörs mer imorgon, godnatt! ♥



Kommentarer
Postat av: Therése

Önskar dig en trevlig helg :)

2009-06-12 @ 10:10:48
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0