Gävle, nu kommer vi!

Hejhopps!
Nu har jag packat det mesta, är bara Gottfrids skålar och lite leksaker till honom som också ska packas ner och lite småsaker till mig själv. Det fixas på typ fem minuter.
Ska bli riktigt skönt att komma iväg, saknar ju somsagt Diana och hennes underbara familj hur mycket somhelst och mormor... Åh vad jag saknar min underbara lilla mormor! Vad jag ska krama henne! <3<3<3
Extra roligt att vi inte vet vart vi ska ta vägen efter Gävle också, att bara åka och bestämma sig efter vägen.. Så jävla kul med riktiga impulsiva resor, det gillar jag verkligen. ÄVENTYR! ^^

O eftersom jag har blivit besatt att hitta rätt klinik tills jag ska operera mig så måste jag nämna att jag inte är helt så säker på Ockelbo längre. Hon är bra på bröst så själva bröstförstoringen blir säkert bra men resten av dom ingrepp jag vill göra har hon fått rätt många klagomål runt vilket inte känns så bra. Jag vill göra allt hos samma kirurg också så vi får se vad jag gör. Jakten efter klinik fortsätter..


Näe klockan tickar och syster kommer väl snart och hämtar mig så det är lika bra att packa det sista nu.
Jag tar med mig datorn, har man laptop och mobilt så är det fanimej meningen att den ska med.
Baby lämnas inte! :p
Vi hörs alltså senare snyggingar där! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0