Helt underbar dag! :)

Vilken helt underbar dag det har varit! :)
Jag har varit ute stortsett hela dagen vilket har varit helt fantastiskt då jag somsagt har legat inne så mycket.
Jag, Alex och Ramona var iväg till Ullricas sommarhus. Ramona, Alex och lilla Gottfrid badade, jag lät bli. Jag tänkte först men vattnet var fuckin freezing. :p
Efter deras badtur och efter att jag blivit biten av typ tre bromsar så gick vi in till Ullrika, drack lite kaffe (saft för min del) och spelade kort. Riktigt mysigt.
Klockan tickade på och vi åkte tillbaks in till Bergsjö och åt på pizzerian. Gött trots värmen.
Efter det så åkte vi en sväng till Evabritt och sen hem till Ramona. Hon åkte iväg en sväng så jag och Alex satt o spelade lite mer kort och när Ramona kom tillbaks så drog vi till Iggesund.
Vi gick upp för ett berg och njöt av utsikten. Så vackert... Plockade typ nå slagg stenar. Alltså nå järngrejs alldeles utanför Iggesunds bruksmuseumet där...
Jag grävde och kletade mig i ansiktet så jag blev helt svart. Haha så roligt när vi gick in på statoil, "du har en fläck där" Vah har jag? Vart då? hahaha.... skön snubbe men jag är skönare! ;)

Jag kom alldeles precis hem typ, jag körde och jag är bäst.
Känner mig grymt mycket lugnare i trafiken nu vilket känns bra.

Nu tänkte jag ta och lägga mig ner o sova.
Ny dag imorgon/idag.. Ramona&Alex ska till Gävle får se om jag följer med eller inte.
Hursomhelst så får ni sova gött, här bjuder jag på några bilder..
Vi hörs mer imorgon, godnatt!

Alex & Ramona! :)


En osminkad och smått sliten jag ... ;p


Vi letade slagg...


O jag blev väldigt diiiiiirty... :p


Men jag fick en helväska slagg med mig hem iaf... ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0