I do it my way..

Godmorgon alla godingar! ;)
Vet att det här kanske låter lite hemskt men när jag vaknade upp imorse av att det var mulet och blåste lite lätt så jublade jag nästan av glädje.. Yes! Långpromenad med Gottfrid och det blev det kan jag lova. Vi tog igen dom här dagarna då det inte blivit så långa promenader nu på morgonen. Skönt som bara den! Nu hoppas jag att det fortsätter såhär idag så vi även kan lira lite fotboll på ängen.

Idag är det meningen att jag ska ha engelska kl 11 men jag är inte så säker på om jag ska gå.
Jag pluggar i alla fall bättre här hemma men samtidigt skulle det vara så jävla skönt och gå dit och säga att jag kan göra allt efter hur jag vill då jag i alla fall inte behöver ha csn. Åh så jävla härligt det är!
Ah vi får se hur jag gör..

Nu däremot så måste jag ringa massa viktiga men jobbiga samtal.
Vi hörs mer senare!


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hej där ...



Bara fint med mig, men har ingen lust eller ork till bloggen så mkt längre, det är lite trist för man saknar ju sina vänner ..



Hur är det själv?

2009-06-02 @ 19:48:36
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0