Knodd Bella? Ohjaa! :P

Hejhopps allesammans!
Har ni haft en bra dag hittills?
Själv så har jag pluggat så mycket så det känns som mina ögon ska trilla ut och än så är jag inte klar. ;o
Jag har fortfarande lite kvar att skriva om Jean Racine innan jag kan hålla mitt föredrag imorgon. Tur nog så är det inte förän på eftermiddagen så jag hinner göra klart det imorgon för jag tror seriöst inte jag pallar att plugga något mer idag.
Känner mig galet stolt över det jag har gjort! :)

Nu hade jag tänkt att jag skulle glo på Ugly Betty och äta lite vitlöksbröd.
Hatar egentligen att äta såhär sent men har glömt bort totalt att äta idag så hellre nu än en jävla huvudvärk som jag snart kommer få annars.
O Ugly Betty har jag inte sett ett enda avsnitt den här säsongen eftersom det krockat med NCIS.. Men förhoppningsvis hänger jag med ändå..
Vi hörs senare snyggingar därute! :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas du får en fin dag :)

2009-06-03 @ 07:49:22
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0