Lydnadskurs med Gottfrid.

Hejsan allesammans! :)
Inatt har jag sovit helt underbart och sen att vädret visade sig vara riktigt toppen idag så blev humöret också toppen! :)
Jag och Gottfrid ska börja gå på en hundkurs idag, egentligen var de menat att de skulle vara på torsdag men den var inställd så vi fick hoppa in i den här istället. Jag tänker inte klaga men det har varit väldigt mycket strul runt denna kurs så jag hoppas verkligen att den är värd det o att vi lär oss något! :)
Vi tog en promenad hem till Evabritt runt elva tiden och där har vi varit framtills typ nu.
Gottfrid har fått sprungit av sig lite energi, vi har badat honom o så har vi ätit lite lunch o solat.. Det har varit riktigt mysigt! ^^ O för drygt en halvtimme sen så kom vi hem.
Gotte ligger helt utslagen på golvet o sover o jag sitter här o ska snart ta en dusch.
Kursen skulle börja klockan 18.00 men eftersom dom andra redan gått engång tidigare så ville hon att jag&Gotte skulle komma lite tidigare. Ramona skulle skjutsa oss så vi åker väl säkert strax efter 17.00 eller nå...
Ska bli väldigt spännande med kursen faktiskt, men är lite orolig då de andras hundar enligt kursledaren var "Superlydiga" så vi får väl se hur Gottfrid reagerar. Förhoppningsvis så är han lika duktig som dom andra...

Nu ska jag duscha, vi hörs mer ikväll när jag kommer hem.
Önska oss lycka till! :)


Kommentarer
Postat av: ♥ SimplyMalin

Oh, vädret har vart heltdött här idag.. :(



Soo, gick det bra på lydnadskursen med Gottfrid? :D

2009-06-08 @ 20:18:29
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Postat av: eva

Åh va kul!!!Jag gick okså lydnadskurs med rask när han var unghund och det var kanon o han skötte sig bättre på kursen än hemma:)Skällde aldrig på de andra hundarna där som annars. Han stortrivdes där så det var verkligen värt det:)Hoppas din Gottfrid okså trivs där.

Skulle hälsa till dig från Jimmy med:)

2009-06-08 @ 21:54:00
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0