Mean girls

Hejhopps!
Jag har precis kollat klart på Mean girls, gillar den filmen grymt mycket kan nog bero på att jag kan vara en riktig mean girl ibland haha ;p
Idag så har jag stortsett städat och tvättat hela dagen, så skönt att ha det gjort!
Men trots det så känns det som jag har en massa överskottsenergi i kroppen som jag vill bli av med så det blir nog en rätt lång kvällspromenad med Gottfrid senare innan läggdags skulle jag tro.
Det behövs då jag vill gå ner några kilon innan jag ska lägga mig på operationsbordet! ;)
Jag måste rensa tankarna också och det finns egentligen inget bättre sett att göra det på än att promenera.

Nåväl jag såg att jag hade fått en utmaning av Miranna som jag hade tänkt ta o göra nu.
Om några minuter får ni svaren, hej sålänge! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0